Domedagen närmar sig

Först av allt vill jag be om ursäkt för att jag inte skrivit på väldigt länge. Men först nu är jag tillbaka i verkligheten efter några intensiva veckor med möten, utbildningar och resande. Nu börjar uppladdningen....

Jag har fått frågan vid flera tilfällen nu. Är du laddad inför helgen? Eftersom jag inte har tänkt på Göteborgsvarvet så mycket har jag inget bra svar på det. Jag tar det som det kommer och det känns helt okej i kroppen och benen. Jag har inga tidsmässiga mål och därför känner jag heller ingen prestationsångest. Det ska helt enkelt bli jäkligt kul att vara med på lördag. För folkfest kommer det bli. Enligt dom senaste rapporterna kommer närmare 50 000 att springa loppet, det är 15 000 fler än förra året.

Jag och bror kommer ladda upp på fredagkväll och sen blir det bloggande via mobilen på vägen till Göteborg under lördag fm. Vi kommer att springa i startgrupp 11. Den som vill följa vår Golgata kan göra det via hemsidan.

Jag kommer att springa ikväll och sen på onsdag. Därefter blir det vila som gäller med mycket kolhydrater...

//Henke


Kommentarer
Postat av: Andreas Idberg

Vi ses i spåret Henke! Tänk på att jag troligtvis ligger framför så kommer det gå kanon/Andreas

2009-05-12 @ 20:00:54
Postat av: Henke

Jag tackar för inlägget Andreas. Jag kommer förmodligen inte se röken av dig men jag önskar dig all lycka till!

2009-05-13 @ 08:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback