Beppan the guide

Jag fick nyss en direktrapport från promenadgänget via länk från lillebror. Dom hade passerat Vånevik med riktning Oskarshamn. Beppan är visst uppspelt som ett barn på julafton och guidar Aschberg runt, pekar åt alla håll och munnlädret går. När Rickard berättade detta skrattade jag mig till tårar. Jag kan se Beppan framför mig. Han tvingade visst Aschberg att fotografera blå jungfrun i Påskallaviks hamn. Han lär också dyka upp i lokaltidningen Nyheterna som finns med längs vägen. Ja sannerligen, min far får sina berömda 15 minuter i rampljuset. Skulle förvåna mig om han inte dyker upp på teve ikväll, TV 8. Följ deras framfart på: http://blogg.aftonbladet.se/29968

//Henke


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback